קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

נתחי בשר חזיר עם צ'אטני בטעם דובדבן-תפוח

נתחי בשר חזיר עם צ'אטני בטעם דובדבן-תפוח
Medallions בשר חזיר עם Chutney דובדבן תפוח עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 482 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך דובדבנים, מלח, רוטב צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 21 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 60%. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי עם צ'אטני תפוחים, Chai-Brined חזיר Tenderloin עם תפוח מתובל Chutney, ו בצל ירוק חזיר עם נקטרינה-חמוציות צ'אטני.

הוראות

1
בשר חזיר טנדרלוין יבש עם מגבות נייר, ומפזרים מלח ופלפל. מעיל מתלה קלייה עם ספריי בישול, ומניח במחבת צלייה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
שים פילה על מתלה.
3
אופים, על מתלה תנור באמצע, ב 375 במשך 25 דקות או עד מדחום בשר מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של tenderloin חזיר רושם 16
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
ממיסים 2 כפות. חמאה בסיר קטן על חום בינוני-גבוה; להוסיף 1/2 כוס בצל קצוץ, ו לטגן 3 דקות או עד זהב ומכרז. להפחית את החום בינוני, ומערבבים תפוחים חתוכים לקוביות הבא 4 מרכיבים. מבשלים, ערבוב מדי פעם, 3 דקות או עד תפוחים מתרככים מעט.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
חותכים חזיר באלכסון לתוך מדליונים בעובי 1 אינץ', ומסדרים על מגש הגשה; כפית דובדבן תפוח Chutney מעל חזיר.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
לשימור,לשימור,
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec הקלאסי Alta Vista עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alta Vista קלאסי Malbec
Alta Vista קלאסי Malbec
המלבק הקלאסי של אלטה ויסטה מציג את האופי האמיתי של מגוון הענבים שלו. ניחוחות וטעמים טריים ואינטנסיביים של יין זה מספקים מבוא מצוין למאפיינים הטריים, פורוורד פרי ואיכות כוללת של יינות מארגנטינה. חלק מהיין מיושן באלון אמריקאי למשך 6 חודשים, לפני 3 חודשים נוספים בבקבוק.מציג ניחוחות אינטנסיביים של שזיף, דובדבן שחור ותבלינים אקזוטיים, עם הערות של קפה ווניל מחביות האלון. הטעמים על החיך טריים, עם מבנה טוב טאנינים רכים, והגימור מלא ומרוכז, עם הערות תבלינים.יין זה הוא די נגיש, כיף וקל לשתייה, מושלם עבור כל יום צריכת מזון רגוע, מזדמנים כמו כריכי פניני, פיצה ובשר בקר או אמפנדס חזיר.