קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סביצ'ה

סביצ'ה
סביצ'ה מתכון יכול לספק השתוקקות דרום אמריקה שלך בערך 2 שעות ו -30 דקות. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 207 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורגנו, מיץ עגבניות, לימונים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו "דון סביצ' ה " ו "סביצ' ה מטבח פרואני " ספר בישול, Ceviche de Camarón con Coco (Ceviche שרימפס קוקוס), ו סביצ'ה דה מנגו (סביצ' ה מנגו) מסביצ'ה: מטבח פרואני (מתכונים דומים).

הוראות

1
Descale הדג מתחת למים, באמצעות הקצה האחורי של הסכין. ואז, עם סכין חדה, לחתוך את החלק האחורי של הדג בזהירות להסיר את הפילה! אין כניסה לעצמות!! לסחוט את המיץ מהלימונים. חותכים את הבצל ולאחר מכן לקצוץ אותו. מחשיך את העגבניות במים רותחים-מגניב ולאחר מכן לקלף את העור ולהסיר את פיפס. תמדוד את מיץ העגבניות והשמן. לשטוף, יבש דק קוצצים את הכוסברה. לרסק את שן שום. בזהירות להסיר את פיפס מן הפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
ציפורןציפורן
מיץמיץ
לייםליים
בצלבצל
מיםמים
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מניחים את פילה הדגים לתוך מטחנת וכאשר טחון לשפוך את מיץ הסיד על זה מתבלים עם מלח ופלפל-להפריש בקערה גדולה ומקרר עד 2 שעות או עד אטום. לפני ההגשה, לזרוק עם שאר החומרים לשרת מיד.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה