קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סוכות ירקות קיץ

סוכות ירקות קיץ
מתכון Succotash ירקות הקיץ יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 238 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך שעועית לימה תינוק, בצל, תפוחי אדמה צהובים בשר כגון זהב יוקון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו סלט פסטה ירקות קיץ ירקות בגריל, Succotash הקיץ, ו Succotash הקיץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מכסים תפוחי אדמה במים מלוחים קרים על ידי 1 אינץ ' בסיר גדול. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד תפוחי אדמה הם רק במכרז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז מגניב, ואז לחתוך לחתיכות בגודל ביס.
3
שמן חום 1 כף חמאה מתובל היטב 10 אינץ מחבת ברזל יצוק מעל חום גבוה עד קצף שוככת, ואז תפוחי אדמה מטוגנים עם מלח ופלפל לפי הטעם, פונה פעם או פעמיים, עד קרום יפה, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה לקערה הגשה.
5
תירס סקווש Sauté הנותרים 3 כפות חמאה במחבת על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד פריך במכרז, על 5 דקות. מערבבים שעועית ו sauté, ערבוב, עד מחומם דרך. מתבלים עם מלח ופלפל ומוסיפים לתפוחי אדמה עם בצל ועירית, ערבוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
1
* אם אתה יכול רק למצוא edamame בתרמיל, תצטרך לקנות שקית 1 קילו ולהפגיז אותם.* תפוחי אדמה ו edamame יכול להיות מבושל (אבל לא מוקפץ) 1 יום קדימה. מגניב, אז להירגע, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.