קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סוליית לימון משמש

סוליית לימון משמש
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? סוליית לימון משמש יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 25 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 292 קלוריות. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 6 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מים, חרדל, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. הציון הזה מוצק. נסו סוליית לימון בגריל עם כופתאות ורוטב לימון, סוליית לימון עם רוטב לימון-צלפים, ו לימון חזרת הבלעדית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מצפים נייר אפייה בתרסיס בישול ללא מקל. בצלחת עוגה, לשלב ביצה ומים. בשקית ניילון, לשלב פירורים, מלח, פפריקה ופלפל. טובלים כל פילה דג בתערובת ביצים; ירידה לתוך שקית ולנער כדי מעיל עם פירורים. מסדרים דגים בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מיםמים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
אופים בחום של 425 מעלות צלזיוס למשך 10 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג. (לא להפוך דגים.)
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בינתיים, בסיר קטן, שלבו את כל מרכיבי הרוטב; מחממים עד מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מגישים רוטב עם דגים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת אלזס ווילם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
צבע זהוב עז עם רמזים לאוכרה, ליין יש אף של פרי בשל, חבוש. בפה ההתקפה היא גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן באופן מושלם סוכר וחומציות.התאימו יין זה לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשרים לבנים צלויים או צלויים (חזיר, עגל), ארנב, עופות ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כמו ריזוטו.