קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

סופלה בצל Vidalia

סופלה בצל Vidalia
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סופלה בצל וידאלי. מנה אחת מכילה 400 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב שהתאדה, חמאה, בצל וידאלי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב התאדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק אבוקדו כקינוח. נסו מטבל בצל וידאלי, מטבל בצל וידאלי, ו מטבל בצל וידאלי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טרה בלנקה" ONYX " תערובת בורדו ההר. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 103 דולר.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.