קושימומחה
מוכן ב1 ש, 21 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

סופלה תירס אדום

סופלה תירס אדום
סופלה תירס אדום יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 75 גרם של שומן, וסך הכל 930 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה אם יש לך פתיתי פלפל, בצל ירוק, גבינת פרמזן רג'יאנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: A-Maize-Ing Grace: פלפל אדום, תירס וריזוטו בייקון, סופלה תירס, ו סופלה תירס.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש4אוזניים תירס אדום מתוק, גרעינים הוסרו וחלב מגורד קלחאוזניים תירס אדום מתוק, גרעינים הוסרו וחלב מגורד קלח4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גרוייר קרועהגבינת גרוייר קרועה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר או לפי הטעםמלח כשר או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת רג'יאנו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל חריףפלפל חריף1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב מתוק חתוךבצל צהוב מתוק חתוך

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.