קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

סורבה דובדבן חמוץ

סורבה דובדבן חמוץ
סורבה דובדבן חמוץ עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 6 מנות עם 184 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, דובדבנים טארט, יין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 70 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. עם כפית ציון של 13%, המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: סורבה דובדבן חמוץ, סורבה דובדבן חמוץ ולבנדר, ו סורבה דובדבן חמוץ ולבנדר.

הוראות

1
מניחים את הדובדבנים לתוך קערת העבודה של מעבד מזון, ומעבדים עד למחית, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
מוסיפים סוכר, יין לבן, תמצית שקדים ומלח לדובדבנים המחיתים, ומעבדים שוב לערבוב טוב, כ-30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
יין לבןיין לבן
דובדבניםדובדבנים
סוכרסוכר
מלחמלח
3
יוצקים את התערובת לכלי מקפיא בן 6 כוסות עם תחתית שטוחה. מכסים את הסורבה, ומקפיאים עד להקפאה חלקית, 3 עד 4 שעות. מערבבים ומגרדים את הסורבה הקפוא לחלק הרך של הסורבה כדי לערבב היטב; מכסים ומקפיאים 2 עד 3 שעות נוספות. חזור על ערבוב וגירוד, מכסה שוב ומקפיא למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
סורבהסורבה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

סורבה עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "