קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות4
מגזין

סורבה משמש מזוגג

סורבה משמש מזוגג
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, סורבה משמש מזוגגת עשוי להיות מתכון מרהיב ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני לנסות. , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 245 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . גשו לסופר וקנו חצאי משמש, שימורים, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 34% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סורבה משמש קוקוס , סורבה משמש נוצץ , וסורבה משמש קלוי .

הוראות

1
במעבד מזון מערבבים את המשמשים, השימורים, קליפת התפוז ומיץ הלימון; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
גרידה כתומהגרידה כתומה
משמרמשמר
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
יוצקים למיכל מקפיא; מכסים ומקפיאים ל-3 שעות לפחות. ניתן להקפיא עד 3 חודשים.
3
מוציאים מהמקפיא לפחות 15 דקות לפני ההגשה. לגלול לתוך מנות קינוח; לטפטף קרם.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות עבור סורבה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.