קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

סטייק או פוורה

סטייק או פוורה
סטייק או פובר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 794 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לכם מלח, חמאה, ברנדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. נסו סטייק פויבר Au: סטייק פלפל עם רוטב ברנדי, סטייק או פוורה, ו סטייק או פוורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים פלפלים בשקית פלסטיק resalable קטנה ופגע עם מערוך עד מרוסק בגסות. לטף את הסטייקים יבש עם מגבות נייר ומלח היטב העונה. לטבול 1 צד של כל סטייק לתוך הגרגרים ולחץ כדי לעזור לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך
2
מחממים את החמאה והשמן במחבת כבדה בגודל 10 אינץ ' על אש בינונית עד לעישון בלבד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיף את הסטייקים, בצד פלפל עד המחבת החמה ומבשל, ללא הפרעה, על 3 עד 4 דקות. להעיף ולבשל, לחיצה על הסטייקים למטה במחבת כך פלפל לדבוק, על 4 עד 5 דקות עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר ללוח חיתוך, אוהל עם נייר, ולתת לנוח לפחות 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
בינתיים להשליך את כל אבל 1 כף של טפטוף, להחזיר את המחבת לתנור על חום בינוני, להוסיף את שאלוט ומבשלים עד שהתרכך, על 1 דקה. מוסיפים את מרק הבשר והברנדי. לגרד את החלק התחתון של המחבת לשלב כל חתיכות משחימים ומבשלים עד מעובה מעט, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
שאלותשאלות
ברנדיברנדי
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
6
מוסיפים את השמנת ואת כל מיצי הבשר המצטברים ומבשלים עד שהרוטב מכסה את גב כף, כ -2 דקות. מערבבים בחומץ ועונה, לפי הטעם, עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
קרםקרם
רוטברוטב
בשרבשר
מלחמלח
7
להעביר את הסטייקים להגשת צלחות טפטוף עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
רוטברוטב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.