קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות2
ציון בריאות81
מגזין

סטייק ג'ינג'ר פלפל

סטייק ג'ינג'ר פלפל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק פלפל ג'ינג'ר. מנה זו מכילה סביב 53 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 411 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. אם יש לכם סטייק בשר בקר, שמן צמחי, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: סטייק ג'ינג'ר פלפל מוקפץ, סטייק פלפל סיני (בקר מוקפץ עם בצל, פלפלים ורוטב פלפל שחור), ו סטייק פויבר Au: סטייק פלפל עם רוטב ברנדי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.