קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות88
מגזין

סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק

סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק
סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 2887 קלוריות, 137 גר' של חלבון, ו 174 גרם של שומן למנה. אם יש לך תפוחי אדמה איידהו, רוטב סטייק a1, דמי-glace, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו סטייק סינטה בגריל עם רוטב סטייק תוצרת בית, סטייק בגריל וסלט ירקות קיץ, ו סטייק סינטה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטגנים את השום והצלצלי בשמן זית עד למכרז, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
2
מוסיפים את התירס, פטריות, ואת דמי-glace ולהביא לרתיחה. צמצם ב-1/
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3
מוסיפים עגבניות ומסירים מהחום. מערבבים בחמאה שלמה ומוסיפים מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1
מניחים תפוחי אדמה במים מלוחים, קרים ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
ניקוז ותפוח אדמה מגניב. רבע ומטגנים בשמן עמוק עד חום זהוב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1
מניחים סטייק בגריל במרכז המנה. ירקות בכפית ורוטב על הסטייק. למעלה עם תרד ובצל וטפטוף עם רוטב A1.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
2
מערבבים יחד את כל המרכיבים, לפי הטעם.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה שלמהחמאה שלמה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירסגרעינים תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדמי-גלייס.דמי-גלייס.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1תפוחי אדמה באיידהותפוחי אדמה באיידהו2פטריות רגל כחולות, פרוסות (פטריות לבנות תחליף או פטריות שיטאקה)פטריות רגל כחולות, פרוסות (פטריות לבנות תחליף או פטריות שיטאקה)2(חוֹרֶף)חרדל פומריחרדל פומרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ראנץרוטב ראנץ1בצל אדום, ג'וליאןבצל אדום, ג'וליאן1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפלמלח ופלפל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט קצוציםשאלוט קצוצים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה בגרילסטייק סינטה בגריל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד גולמיתרד גולמי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סטייק A1רוטב סטייק A16עגבניות שמש זהב, חצוי (תחליף: כל עגבניות שרי צהוב)עגבניות שמש זהב, חצוי (תחליף: כל עגבניות שרי צהוב)6מתוק 100 עגבניות, חצוימתוק 100 עגבניות, חצוי

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.