קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

סטייק ספארי לצייד

סטייק ספארי לצייד
סטייק ספארי לצייד עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 687 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם רסק עגבניות, יין, בטטות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו Lionfish Safari, ספארי פיצה עם האריסה, ו ספארי חטיף שק (ללא אגוז) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.