קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות78
מגזין

סטייק עגל צלוי Adobo

סטייק עגל צלוי Adobo
סטייק עגל צלוי Adobo עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם מיץ תפוזים, סטייק צלע עגל, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: Adobo - מרובד דשא-fed סטייק צלע עם סלט תרד, Carne Adobada: סטייק אדובו-חצאית במרינדה בגריל, ו סטייק צלוי עם מוג'ו מנטה-כוסברה וגזר בגריל וגזר לבן.

הוראות

1
מערבבים מיצים, שום, פתיתי צ ' ילה, אורגנו, ושמן בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
יוצקים מעל עגל ומרינדה.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
3
גריל חום בינוני סטייק גריל לטמפרטורה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.