קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סטייק פילה עם קרם חזרת

סטייק פילה עם קרם חזרת
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ראשונית? סטייק פילה עם קרם חזרת יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם בצל ירוק, מלח, פלפל סדוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. מתכונים דומים: פילה עם גבינת שמנת חזרת, בשר טנדרלוין עם קרם חזרת, ו בשר בקר עם קרם חזרת שום.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק