קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

סירי שוקולד וקפה טראפל

סירי שוקולד וקפה טראפל
שוקולד וקפה כמהין סירים יכול להיות רק ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. יש משקה זה 445 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 39 גרם של שומן למנה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-80 היו אומרים שזה פגע במקום. לכי לחנות וקחי גלגלית זהב עם סוכר, קפה חזק, רוח מועדפת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: שוקולד כמהין סירים דה קרם, סירי קפה דה קרם, ו קפה-קרמל סירים דה קרם.

הוראות

1
לשבור את השוקולד לחתיכות קטנות קצה לתוך קערה עם קפה ואלכוהול. הביאו 250 מ " ל של הקרם לרתיחה, ואז יוצקים מעל תערובת השוקולד ומערבבים עד שהשוקולד נמס והתערובת חלקה. מחלקים את התערובת בין 6 כוסות קפה ולהשאיר להגדיר לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
אלכוהולאלכוהול
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
כדי לשרת, מקציפים את השמנת הנותרת עם הסוכר עד שנקבע. כפית את הקרם על סירי השוקולד ומגישים מאובקים באבקת קקאו כך שכל כוס נראית כמו קפוצ ' ינו.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
קפוצ ' ינוקפוצ ' ינו
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק