קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

קפה לאטה מילקשייק

קפה לאטה מילקשייק
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן וללא חלב לקופסת המתכונים שלך, קפה לאטה מילקשייק עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -3 גרם חלבון , 8 גרם שומן , ובסך הכל 194 קלוריות . תמורת 37 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם סירופ שוקולד, קפה, גלידת וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב בתור משקה במחיר סביר מאוד. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 23% . נסו את Cafe Latte Slush , Sizzlin' Summer Milkshake (המכונה גם מילקשייק חמאת בוטנים הבריא ביותר) ומילקשייק תות בננה | מילקשייק ללא גלידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בבלנדר קפה קר, גלידה וסירופ שוקולד. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
פטל ותפוז וליים אופציונליפטל ותפוז וליים אופציונלי
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוזגים לכוסות ומגישים.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור מילקשייק. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "