קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

תה קר תאילנדי

תה קר תאילנדי
תה קר תאילנדי דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 2 גרם חלבון , 3 גרם שומן ובסך הכל 97 קלוריות . מתאים ל-4 מנות. המתכון הזה של Allrecipes דורש חצי-חצי סוכר, תה שקיות תה ומים. 82 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל האסייתי. זה עובד היטב בתור משקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 24% . הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תה אייס תאילנדי , תה קר תאילנדי , ותה אייס תאילנדי .

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בקומקום; להסיר מהאש.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
הוסף שקיות תה ותלול למשך 5 דקות; להסיר שקיות תה.
מרכיבים שתצטרך
חזיר אפוי, פרוס ממש דקחזיר אפוי, פרוס ממש דק
3
מערבבים סוכר לתוך התה עד להמסה. מצננים לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
תהתה
4
ממלאים 4 כוסות בקרח; מוזגים תה לכל כוס עד שהוא כמעט מלא. מערבבים 1 כף חלב מרוכז ממותק לכל כוס. צף 1 כף חצי-חצי על גבי התה הקר.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
תה קרתה קר
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
תהתה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירה מצוינת לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schmitt Sohne Relax Riesling. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
רילקס ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירות נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין הזה איזון מושלם פריך מרענן ומשאיר את הפה שלך דומע. יין מושלם למסיבה, או שאפשר ליהנות ממנו עם מגוון מאכלים מפירות ים ועופות ועד אוכל מזרחי וסלטים טריים.