קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

סלט אורז שרימפס וחום

סלט אורז שרימפס וחום
סלט אורז חום וחסילונים עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 371 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מים, אורז חום, זיתים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס בסיר חימר עם אורז חום, אורז חום-שרימפס Jambalaya, ו אורז חום מלוכלך עם שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר בינוני; מוסיפים אורז, וחוזרים לרתיחה. להפחית את החום בינוני, ומבשלים, חשוף, 30 דקות או עד המים נספגים, ערבוב מדי פעם. כפית את האורז לתוך מסננת, ולשטוף תחת מים זורמים קרים; לנקז היטב, ולהגדיר את האורז בצד.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/2 קילו טופו יציב, שבור1/2 קילו טופו יציב, שבור
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
שלב חומץ הבא 5 מרכיבים בקערה גדולה, ומערבבים עם מקציף חוט.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים אורז, עגבנייה, ושאר החומרים; לזרוק היטב מעיל. כיסוי וצינה לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.