קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות29
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות בוטנים

סלט אטריות בוטנים
סלט אטריות בוטנים הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 55 גרם של שומן, וסך הכל 859 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לך דבש, רוטב סויה, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו סלט אטריות סובה עם רוטב בוטנים, סלט אטריות סובה עם רוטב בוטנים ג'ינג'ר, ו סלט אטריות עם עוף בוטנים חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור סלט אטריות סובה: להביא סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה מעל חום גבוה. מבשלים את האטריות soba עד רק במכרז על פי הוראות החבילה, 6 עד 7 דקות. הזמנת 1/4 כוס מי בישול, ניקוז ולהפעיל את האטריות מתחת למים קרים כדי להפסיק לבשל ולהבטיח שהם נשארים איתנים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות סובהאטריות סובה
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
טפטוף עם מעט שמן שומשום ותזרוק כדי שהם לא יישארו ביחד. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
1
מניחים את שמן השומשום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את השום וג ' ינג ' ר ו קל לטגן (לטפל לא להתחמם יתר על המידה כמו שמן שומשום שורף בקלות). אתה רק רוצה לחמם בעדינות להחדיר את השמן לבשל את השום וג ' ינג ' ר, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים לבלנדר עם חמאת בוטנים, רוטב סויה, דבש, חומץ אורז, Sriracha ומי בישול שמורים soba (חם). להתמזג עד חלקה לחלוטין. טעם ותיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חומץ אורזחומץ אורז
רוטב סויהרוטב סויה
SrirachaSriracha
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מערבבים יחד את הגזרים ואת הבצל הירוק עם האטריות בקערת ערבוב גדולה. שמלה עם רוטב בוטנים ולאחר מכן לשרת garnished עם בוטנים קלויים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
בצל ירוקבצל ירוק
גזרגזר
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב