קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות12
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט איטלקי מהיר

סלט איטלקי מהיר
סלט איטלקי מהיר יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 242 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. 46 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו פפרונצ'יני, מלח, פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. , שהוא מוצק. נסו סלט איטלקי מהיר, סלט איטלקי מהיר, ו סלט איטלקי מהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור ההלבשה: בבלנדר, מוסיפים את שמן הזית, מיונז, פרמזן, פטרוזיליה, סוכר, חומץ, פלפל שחור, מלח, פתיתי פלפל אדומים, שום ומיץ לימון ומערבבים עד מחית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1
שים את הרומיין והירוקים בקערה גדולה וזרוק עם הרוטב. למעלה הסלט עם pepperoncini, זיתים, עגבניות ובצל.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רומייןרומיין
ירוקירוק
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים פרמזן בסוף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים שלמיםזיתים שחורים שלמים2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי אדומותעגבניות שרי אדומות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, לחוץשום, לחוץ1עץחסה קפואה.חסה קפואה.1מיץ לימוןמיץ לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר (מגורד מראש בחפיסה מהחנות)פרמזן מגורר (מגורד מראש בחפיסה מהחנות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת6כל pepperonciniכל pepperoncini1smallsבצל אדום, מאוד דק פרוס לעיגוליםבצל אדום, מאוד דק פרוס לעיגולים0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1ראשחסה רומאית, קצוצה בערךחסה רומאית, קצוצה בערך11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.