קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

סלט בוטנים אסיאתי עם חזיר

סלט בוטנים אסיאתי עם חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט בוטנים אסיה עם חזיר. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 44 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 554 קלוריות. אם יש לכם פלפל, כוסברה, שמן canolan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט בוטנים אסייתי, עוף אסייתי עם סלט בוטנים, ו סלט כרוב אסייתי עם רוטב בוטנים ג'ינג'ר.

הוראות

1
מטאטא Preheat. בקערה קטנה, מערבבים שמן, מיץ ליים, רוטב סויה, סוכר ופתיתי צ ' ילה. שים חזיר בקערה בינונית ומעיל עם 3 כפות. רוטב.
מרכיבים שתצטרך
2
צלע חזיר צלוי, פונה פעם אחת, עד שנעשה כמו שאתה אוהב, 7 דקות עבור בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
תן לנוח 10 דקות לפני חיתוך 1/4 ב. עבה.
4
בינתיים, בקערה בינונית, לשלב כרובים, כוסברה, פלפל, בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף רוטב ובוטנים הנותרים לתערובת סלט ומערבבים לשלב. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. מחלקים סלט כרוב בין 4 צלחות העליון עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.