קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

סלט בצל ותמרים דרום אפריקאים

סלט בצל ותמרים דרום אפריקאים
דרום אפריקה תאריך וסלט בצל עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 174 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. גשו לסופר וקנו תאריכים, בצל, סוכר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סלט סלק ובצל דרום אפריקאי, סלט חצילים דרום אפריקאי קלוי, ו פודינג דרום אפריקאי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין אחוזת וורוויק. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
יין אחוזת וורוויק
יין אחוזת וורוויק
ביין יש גוון סגול בכוס. האף מפתה עם דובדבן כהה, קליפת תפוז, עץ ארז, ציפורן, שוש, קינמון וניחוחות שוקולד מריר. החיך מלא ועגול עם טאנינים משייים בשלים.זוגות היטב עם חזה עוף Guinee עם רוטב דובדבן פורט, תבשיל בשר צבי מבושל איטי, וחציל parmigiana אפוי בתנור פיצה.