קושיקשה
מוכן ב36 דק.
מנות12
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט ברוקולי עם תפוזים ואטריות פריכות

סלט ברוקולי עם תפוזים ואטריות פריכות
סלט ברוקולי עם תפוזים ואטריות פריכות עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 151 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיץ ליים, בצל ירוק, רוטב סויה דל נתרן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 36 דקות. מתכונים דומים: סלט ברוקולי פריך, סלט ברוקולי פריך, ו ברוקולי פריך וסלט תפוחים.

הוראות

1
כדי להכין סלט כרוב, לשלב את המרכיבים הראשונים 7 בקערה גדולה; לזרוק היטב לשלב.
2
כדי להכין רוטב, לשלב רוטב סויה הבא 6 מרכיבים (דרך שום) בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף. בהדרגה להוסיף שמן לתערובת רוטב סויה, ערבוב כל הזמן עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
3
טפטוף רוטב על סלט כרוב, משליך בעדינות למעיל. סלט כרוב עם תפוזים, שקדים ואטריות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי ברוקולי קצוצים דקפרחי ברוקולי קצוצים דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורד (1 בינוני)גזר מגורד (1 בינוני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס באלכסוןסלרי פרוס באלכסון11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1שן שום, כתוששן שום, כתוש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1בצל צהוב בינוני, קצוץפרוס דק נאפה (סינית) כרובפרוס דק נאפה (סינית) כרוב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקטעים כתומים טרייםמקטעים כתומים טריים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות ראמן חבילה, מתפורר קלוי (להשליך תיבול מנות)אטריות ראמן חבילה, מתפורר קלוי (להשליך תיבול מנות)3(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמניות ללא מלחגרעיני חמניות ללא מלח142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים שלמים, מנוקזים וקצוציםערמוני מים שלמים, מנוקזים וקצוצים