קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

סלט הודו ברוקולי

סלט הודו ברוקולי
ניתן להכין את המתכון סלט הודו ברוקולי בסביבות 20 דקות. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 115 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 10. גשו לסופר וקנו בצל, פרג, נתחי אננס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כמה אנשים מאוד אהבו את ההור ד ' אובר הזה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 15 אוהדים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 45%. ציון זה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם הילדים שלכם יאכלו את הברוקולי שלהם אם תגישו להם את הלזניה ההודו והברוקולי הזו, הילדים שלכם יאכלו את הברוקולי שלהם אם תגישו להם את הלזניה ההודו והברוקולי הזו, ו פאי הודו ברוקולי.

הוראות

1
מסננים את האננס, שומרים 2 כפות מיץ; מניחים בצד (זורקים את המיץ שנותר או שומרים לשימוש אחר).
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
מיץמיץ
2
בקערה גדולה שלבו את הירוקים, התרד, הברוקולי, הפלפל הירוק, הבצל, ההודו והאננס. בקערה קטנה שלבו שמן, חומץ, פרג, סוכר, חרדל ומיץ אננס שמור.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
פלפל ירוקפלפל ירוק
פרג זרעיםפרג זרעים
אננסאננס
ברוקוליברוקולי
חרדלחרדל
תרדתרד
חומץחומץ
ירוקירוק
טורקיה כולהטורקיה כולה
בצלבצל
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. כרם בולייה קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
צבע זהב צהוב-ירוק עדין. הפרי השופע, הקדמי, מתבטא היטב בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים ושופעים מאוד חושפים משולב, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקיים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הגימור קרמי, עגול וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון איזן דק את הפרי העוצמתי. זהו יין בעל מרקם מפואר, בעל תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.