קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

סלט טונה שומשום

סלט טונה שומשום
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלט טונה שומשום יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 240 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, אפונה מתוקה סוכר, טונה ארוזה במים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלט טונה שומשום, סלט טונה שומשום חריף, ו סלט אטריות שומשום וג'ינג'ר.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.