קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות54
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט לחם תירס-ו-טורקיה שכבתי

סלט לחם תירס-ו-טורקיה שכבתי
סלט תירס-ו-טורקיה שכבות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 713 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חסה, פלפלים קלויים, הודו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט לחם תירס שכבתי, סלט שכבות לחם תירס, ו סלט לחם תירס מקסיקני שכבתי.

הוראות

1
מערבבים יחד ההלבשה ו buttermilk, מיזוג טוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
2
שכבת קערת זכוכית 3 ליטר עם חצי כל חסה ו 6 המרכיבים הבאים; העליון עם חצי ההלבשה. חזור על שכבות עם מרכיבים הנותרים ההלבשה. כיסוי וצינה 2 שעות. הכנה: 25 דקות., צמרמורת: 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
3
למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו רוטב השום הקלוי של T. Marzetti.
מרכיבים שתצטרך
חמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

לחם תירס ניתן לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.