קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות72
מגזין

סלט ניסואז עם טונה בגריל

סלט ניסואז עם טונה בגריל
סלט ניסואז עם טונאן בגריל נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 1128 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 84 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום העצמאות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם אבוקדו, שמן זית, ביצה קשה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט טונה בגריל ניסואז, סלט Niçoise טונה בגריל, ו סלט ניסואז טונה בגריל.

הוראות

1
מברשת טונה עם לימון, שמן זית, ופלפל. גריל במידה הרצויה של doneness. תניח בצד.מערבבים היטב את מרכיבי ההלבשה. תניח בצד. (בדרך כלל יש לנו שאריות רוטב קטן).
מרכיבים שתצטרך
חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
קליפות מלימוןקליפות מלימון
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
1 שקית צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)1 שקית צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)
2
מחממים מים לרתיחה. מבשלים תפוחי אדמה עד מכרז, קריר במים קרים עד טמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
3
הסר, ו לטפוח יבש. מבשלים שעועית ירוקה עד פריך במכרז, קריר במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
4
הסר ולייבש ללטף.לזרוק ירקות סלט ובצל יחד.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
2 כפות וויסקי מחית חמוצה2 כפות וויסקי מחית חמוצה
5
טפטוף עם רוטב, לזרוק, ולחלק בין שתי צלחות. מחלקים את הטונה בין הצלחות, ומתמקדים בחסה.לזרוק תפוחי אדמה עם 1-1/2 t. ההלבשה, לחלק בין הצלחות. לזרוק שעועית ירוקה עם 1/2 t. רוטב, ולחלק בין הצלחות. מחלקים ירקות וביצים שנותרו בין הצלחות, הסדרת אטרקטיבי.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
(ללא תוספת חמאה או חלב)(ללא תוספת חמאה או חלב)
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
6
טפטוף עם רוטב ומגישים.

מרכיבים

1אבוקדו, פרוסאבוקדו, פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, לרבעיםעגבניות שרי, לרבעים11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, חתוכה באורכים 2שעועית ירוקה, חתוכה באורכים 24בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2ביצה קשה, פרוסהביצה קשה, פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עשבי תיבול קצוצים דק, הבחירה שלך. פטרוזיליה ועירית הם טוביםעשבי תיבול קצוצים דק, הבחירה שלך. פטרוזיליה ועירית הם טובים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון, ומיץ לימון, ו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה, הבחירה שלךחסה, הבחירה שלך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזית, חצוי או שמאל שלם (אופציונלי)זית, חצוי או שמאל שלם (אופציונלי)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט2ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת11 קילו קישואים,פלפל מתובלפלפל מתובל2ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומים, לרבעיםתפוחי אדמה אדומים, לרבעים1(חוֹרֶף)מלח תיבולמלח תיבול227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי