קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

סלט סלמון ותפוחי אדמה רוסי

סלט סלמון ותפוחי אדמה רוסי
סלט סלמון ותפוחי אדמה רוסי דורש סביב 1 שעה ו -40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 238 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון מזרח אירופה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, אם יש לכם תפוחי אדמה אפייה, שמן זית, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . וזה טוב. נסו סלט תפוחי אדמה רוסי הידוע גם בשם אוליבייה Salade, רוטב רוסי חדר תה רוסי-זה רוטב סלט ממקום עם היסטוריה עשירה, ו מרק פטריות ותפוחי אדמה רוסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.