קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלט סלמון טרי 'n' פירותי

סלט סלמון טרי 'n' פירותי
סלט סלמון טרי 'n' פירותי הוא מנה עיקרית המגישה 2. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 39 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 395 קלוריות. מתכון זה מכסה 43% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך בייבי תרד, ויניגרט פטל, אגוזי פקאן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, ראשונית ופסקטרית. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם ציון של 98%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סלט פירות טרי 'n', סלט תרד טרי ופירותי, וסלט קולסלו טרי ופירותי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סלמון על מחבת ברילר מצופה בתרסיס בישול; לטפטף ויניגרט. צולים 3-4 אינץ' מהאש במשך 10-15 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ויניגרטויניגרט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
2
מחלקים את התרד בין שתי צלחות הגשה. למעלה עם תותים, בצל, גבינה ואגוזי פקאן. פתיתים את הסלמון; מפזרים מעל סלטים.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מטפטפים ויניגרט נוסף.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.