קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סלט עדשים צרפתי Herbed

סלט עדשים צרפתי Herbed
סלט עדשים צרפתי Herbed עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ומתכון טבעוני יש 72 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עדשים, חומץ יין, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זה הובא לך על ידי הו הירקות שלי. עם כפית ציון של 0%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו מרק עדשים צרפתי בעציץ טבעוני, צרפתית בהבזק: עדשים צרפתיים Olivey וסלט שעורה, ו סלט צרפתי Herbed.

הוראות

1
מערבבים עדשים ו 4 כוסות מים בסיר גדול. מביאים לרתיחה ולאחר מכן להפחית את החום נמוך; מבשלים במשך כ 20 דקות או עד עדשים רכים מספיק כדי לאכול, אבל עדיין מוצק.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מחום ולנקז.
3
בקערה גדולה, להקציף יחד חומץ, שמן זית, שום, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עדשים, קישואים, פלפל אדום ועשבי תיבול ומערבבים עד לשלב. לטעם הטוב ביותר, לקרר לפחות 3 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Feret למברט בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.