קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

סלט עוף בראנץ ' אלגנטי

סלט עוף בראנץ ' אלגנטי
סלט עוף בראנץ ' אלגנטי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 208 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם גבינה גס, מים, ביצהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הענבים האדומים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סלט עוף בראנץ ' אלגנטי, סלט אלגנטי, ו סלט אביב אלגנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את העוף ומבשל עד מבושל דרך, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מסננים, מתקררים וחותכים לקוביות.
4
בעוד עוף רותח, לעשות את המיונז: באמצעות בלנדר או מערבל חשמלי יד שנערך, להכות את הביצה, חרדל, מלח, מים וחומץ עד אור וקציפתי.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
חרדלחרדל
חומץחומץ
מיםמים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
5
מוסיפים את השמן כף בכל פעם, מכים ביסודיות לאחר כל תוספת. ברגע שהתערובת מתחילה להתעבות, אתה יכול להוסיף שמן מהר יותר. המשך עד שהתערובת תגיע לעקביות של מיונז שמנת. הערה: ככל שמוסיפים יותר שמן, כך הוא נעשה סמיך יותר; ייתכן שלא תצטרך כוס מלאה של שמן.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
שמן בישולשמן בישול
6
בקערה גדולה, לזרוק יחד את העוף, ענבים, פקאן, גבינה כחולה וכוס 1 של המיונז. מערבבים עד מצופה באופן שווה, הוספת מיונז יותר במידת הצורך. מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
ענביםענבים
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה