קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

סלט עוף ואורז

סלט עוף ואורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט עוף ואורז. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 373 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מים, פטרוזיליה, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד חמוציות מיובשות ממותק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו סלט עוף ואורז בר: סלט ארוחת ערב לבבי ומתובל, סלט עוף ואורז, ו סלט עוף ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מים קרים, מרק עוף, ועוף בסיר על חום גבוה; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד העוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר עוף מחבת, הזמנת נוזל בישול; מגניב. עוף בגרוס. להגדיל את החום בינוני גבוה; להביא נוזל בישול לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תערובת אורז חום ופראי למחבת. כיסוי, להפחית חום, ומבשלים 28 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים גזר לאורז; מבשלים 7 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
אורזאורז
5
ניקוז.
6
מערבבים חומץ יין לבן, שמן זית וחרדל דיז ' ון. לזרוק רוטב עם תערובת אורז. מערבבים עוף מגורר, פקאן, חמוציות, בצל אדום, פטרוזיליה, מלח כשר ופלפל שחור. כפית 1 1/2 תערובת אורז כוסות לתוך כל אחד 6 קערות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
גרוס עוףגרוס עוף
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
פלפל שחורפלפל שחור
חמוציותחמוציות
מלח כשרמלח כשר
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
פטרוזיליהפטרוזיליה
פקאניםפקאנים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מפזרים באופן שווה עם גבינת עיזים מתפוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת אורז חום ופראיתערובת אורז חום ופראי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ מקולףגזר קצוץ מקולף2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים מתפוררתגבינת עיזים מתפוררת1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים קלוייםאגוזי פקאן קצוצים קלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות ממותקיםחמוציות מיובשות ממותקים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן