קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות66
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף מושחר עם ויניגרט גבינה כחולה

סלט עוף מושחר עם ויניגרט גבינה כחולה
סלט עוף מושחר עם ויניגרט גבינה כחולה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 354 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. אם יש לך מלח כשר, אורגנו, חומץ יין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 18 דקות. נסו סלט טריז קלאסי עם Flatiron מושחר "קרוטונים" וגבינה כחולה, פרושוטו עטוף עוף וסלט עגבניות מיובש בשמש עם ויניגרט גבינה כחולה, ו עוף, שעועית, סלט פסטה גבינה כחולה עם ויניגרט עגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה קטנה.
2
מפזרים עוף באופן שווה עם תערובת פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים מחבת גריל על חום בינוני-גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עוף למחבת; מבשלים 5 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
5
תן לעמוד 5 דקות; לחתוך את התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב שמן הבא 5 מרכיבים (דרך 1/8 כפית מלח) בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף. מערבבים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים 1 חסה חצי ו 1/4 עגבניות כוס על כל אחד 4 צלחות. למעלה כל מנה עם חצי חזה עוף פרוס 1, טפטוף כל אחד עם כ 1 1/2 כפות ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיה גבינה כחולה, התפוררה (אודותאונקיה גבינה כחולה, התפוררה (אודות1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה הונגריתפפריקה מתוקה הונגרית0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2עץחסה חסה, חצוי לאורכוחסה חסה, חצוי לאורכו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט טחוןשאלוט טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן