קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף סיני Ii

סלט עוף סיני Ii
סלט עוף סיני Ii הוא חלב חינם ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 294 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה על 15 דקות. אם יש לך פרג, ערמוני מים, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. עם כפית ציון של 46% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט עוף סיני ללא אשמה-סלט זה קל, בריא ומלא טעם, סלט עוף סיני, ו סלט עוף סיני.

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא יחד את השמן, חומץ, סוכר, מלח, פלפל, פרג זרעים, ולהניח בצד. לשטוף חסה וקרע לחתיכות בגודל ביס. לקערה גדולה, תחילה מוסיפים את החסה, אחר כך את הבצל, ערמוני מים ועוף. ממש לפני ההגשה, למעלה עם השקדים, אטריות ורוטב, ולזרוק בקלילות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הרגל Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Habit Chenin Blanc
Habit Chenin Blanc
Chenin בסגנון קלאסי של העולם הישן עם המון minerality, פפאיה ירוקה, לימון מאייר, אגוז אפרסק לבן nutmet הערות פירות אבן רזה עם חומציות עסיסית. יין סופר-מזון ידידותי שהוא זיווג מטורף עם צדפות ועוף צלוי.