קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

סלט עוף עדשים

סלט עוף עדשים
סלט עוף עדשים דורש כ-15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 6 ומחירו 91 סנט למנה. מנה אחת מכילה 410 קלוריות, 11 גרם חלבון ו-36 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לך גזר, סלסה שמנמנה, אגוזי פקאן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 48%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט עוף ועדשים, סלט פלמקוט, תפוזים ועדשים... וחמישי מועדף: מנות עדשים מקסימות, וחזה עוף עטוף בבייקון עם סלט עדשים חם.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה מערבבים את המיונז, הסלסה, הבצל ומיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
תפוחים חמוצים לא קלופים, מחולקיםתפוחים חמוצים לא קלופים, מחולקים
6 עד 8 פרוסות לחם, קרום הוסרו6 עד 8 פרוסות לחם, קרום הוסרו
1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה
ג'ינג'ר טריג'ינג'ר טרי
ציוד שתשתמש בו
מים, לדילולמים, לדילול
2
יוצקים על סלט; לזרוק בעדינות לציפוי.
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.