קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

סלט עשבי תיבול וצ'ילי

סלט עשבי תיבול וצ'ילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל הרב & סלט צ'ילי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 7 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך יורה אפונה, צ'ילי ארוך, מנטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : נבט חומוס סוקה עם עשב עם סלט עשב ויוגורט, סלט אבוקדו וצ'ילי, ו סלט ירוק צ'ילי.

הוראות

1
חצי את chillies מתארך, להיפטר כמה זרעים כמו שאתה רוצה (זה המקום שבו החום הוא), ואז דק לגרוס. שים בקערה ומפזרים מעט מים. מערבבים את עשבי תיבול קצוצים יורה אפונה, ואז לתת לכולם לעזור לעצמם. שמלה עם שמן ומיץ ליים, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
אפונה יורהאפונה יורה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגישים עם כתף חזיר צלויה איטית (ראה 'הולך טוב עם') ויוגורט מתובל עם מלפפון (ראה להלן), עם לחם שטוח וקערות של האריסה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
HarissaHarissa
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.