קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות4
מגזין

סלט פנזנלה לחם תירס

סלט פנזנלה לחם תירס
סלט פנזנלה לחם תירס עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 557 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן. מתכון צמחוני זה משרת 3 . זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם פלפל, עגבניות שרי, עלי בזיליקום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 36%. נסו סלט פנזנלה לחם תירס, שעועית שחורה + סלט פנזנלה לחם תירס, ו בירה פיקנטית וחמאה שרימפס + סלט פנזנלה לחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את כל המצרכים בקערה גדולה. לזרוק בעדינות לשלב.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מניחים בקערת הגשה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות ללחם תירס. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
למרות רעננותו הצעירה עדיין הוא מראה את מאפיין ריזלינג הפירותי המשובח ורמז בסיסי למינרל מאדמת הצפחה הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים את היין המרענן הזה מעט צונן! כמו אפריטיף, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עוף.