קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלט פסטה ספירלי

סלט פסטה ספירלי
סלט פסטה ספירלי הוא הר ד ' אובר שמגיש 6. צופה בדמות שלך? למתכון נטול חלב וטבעוני זה יש 207 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש מלח, אבקת שום, סלרי ואורגנו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 36%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: סלט פסטה ספירלי, סלט פסטה ספירלי, ו סלט פסטה ספירלי צבעוני.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הפסטה, הפלפל הירוק, הסלרי, העגבנייה והגזר. בקערה קטנה, לטאטא את החומרים ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס גבינת שמנת צמחית לגינה מופחתת שומן למריחה1/4 כוס גבינת שמנת צמחית לגינה מופחתת שומן למריחה
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל. מקררים עד להגשה.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה ספירלית סחוטה מבושלתפסטה ספירלית סחוטה מבושלת0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)מלח, אופציונלימלח, אופציונלי4(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבודגאס נברן דמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.