קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

סלט צרפתי- סלט מלחין

סלט צרפתי- סלט מלחין
המתכון סלט צרפתי - Salade Composee מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 296 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פולי כליות, ויניגרט בלסמי, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: Salade Composee, Appel Salade-סלט תפוחים, ו סלט עגבניות קצוץ (Tamatar Nu Salade).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Les Hauts דה Lagarde בורדו בלאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.