קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קוב עם ויניגרט גבינה כחולה

סלט קוב עם ויניגרט גבינה כחולה
המתכון סלט קוב עם ויניגרט גבינה כחולה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 591 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שמן זית, בייקון, חסה בוסטון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. נסו סלט קוב עם רוטב גבינה כחולה, סלט קוב קיץ עם רוטב גבינה בזיליקום כחול, ו סלט קוב של פטרישיה ולס: קרחון, עגבניות, אבוקדו, בייקון, וגבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים יחד את הגבינה המגורדת, חומץ וחרדל. בזרם יציב ואיטי, לטאטא בשמן זית עד emulsified. מתבלים את הויניגרט במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
חומץחומץ
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
יש לשטוף ולייבש את כל הירקות סלט, ולזרוק אותם יחד בקערה גדולה. מסדרים את העוף, בייקון, אבוקדו, עגבניות, ורוקפור בשורות אחידות על הירוקים המעורבים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
גבינת רוקפורגבינת רוקפור
אבוקדואבוקדו
עוף שלםעוף שלם
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקשטים עם ביצה קשה מגוררת, ועירית.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
עיריתעירית
3
רגע לפני ההגשה, יוצקים את הרוטב על הסלט ולזרוק.

מרכיבים

2אבוקדו, חצוי, מגולפת, קלופים חתוכים לקוביות 1/2 אינץאבוקדו, חצוי, מגולפת, קלופים חתוכים לקוביות 1/2 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 ראש חסה בוסטון, קצוץ( אודות1/2 ראש חסה בוסטון, קצוץ( אודות6פרוסות בייקון, מבושלות ומתפוררותפרוסות בייקון, מבושלות ומתפוררות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצה דקעירית טרייה קצוצה דק1גדולביצה גדולה מבושלת קשה, מאולצת דרך מסננת (מגוררת)ביצה גדולה מבושלת קשה, מאולצת דרך מסננת (מגוררת)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'ון דבשחרדל דיז'ון דבש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 ראש חסה רומיין, קצוץ( אודות1/2 ראש חסה רומיין, קצוץ( אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת רוקפור, מגוררתגבינת רוקפור, מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת רוקפור, מתפוררתגבינת רוקפור, מתפוררת6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3חצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, מבושלים וחתוכים לקוביות 1/2 אינץחצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, מבושלים וחתוכים לקוביות 1/2 אינץ4גפן-עגבניות בשלות, זרע חתוךגפן-עגבניות בשלות, זרע חתוך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגיר הנחלים, הגבעולים הוסרו וקצוץגרגיר הנחלים, הגבעולים הוסרו וקצוץ