קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סלט קוקטייל שרימפס יוקטן

סלט קוקטייל שרימפס יוקטן
סלט קוקטייל שרימפס יוקטן עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו שרימפס, אבוקדו, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו שרימפס יוקטן בגריל, סלט קוקטייל שרימפס Sriracha, ו קונפטי שרימפס קוקטייל סלט פסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שרימפס ופלפל אדום; לטגן 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שרימפסשרימפס
3
הסר מהחום; להפריש.
4
מערבבים מיץ, חומץ, דבש, ומלח בקערה גדולה, ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
דבשדבש
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים מלפפון ושאר החומרים; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
6
הוסף תערובת שרימפס; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ אנהיים זרע צ'ילהקצוץ אנהיים זרע צ'ילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי חצויותעגבניות שרי חצויות2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ זרע קלוף מלפפוןקצוץ זרע קלוף מלפפון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינונישרימפס קלופים ומוגדרים בינוני

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.