קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קיסר שום

סלט קיסר שום
סלט קיסר שום נטול גלוטן, ו pescatarian מנה צדדית. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 205 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 דקות. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, מיץ לימון, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי mccormick.com עם כף מיוחדת במינה. ציון של 54% המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, סלט קיסר עם קרוטונים שום, ו סלט קיסר שום לימון.

הוראות

1
מערבבים מיונז, גבינת פרמזן, מיץ לימון, אנשובי, שום, חרדל ורוטב ווסטרשייר בקערה קטנה עד מעורבב היטב. מערבבים בחלב. להכניס למקרר ההלבשה עד מוכן use.To מגישים, לזרוק חסה קרוטונים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
אנשוביאנשובי
קרוטוניםקרוטונים
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף רוטב; לזרוק מעיל היטב.
3
מפזרים מטחנת פלפל שחור וגבינת פרמזן נוספת, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

מרכיבים

1פילהעד 2 פילה אנשובי, פירהעד 2 פילה אנשובי, פירה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרוטוניםקרוטונים1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחון או 1 כף מקורמיק ® שום טחון בסגנון קליפורניה עשוי שום טרישום, טחון או 1 כף מקורמיק ® שום טחון בסגנון קליפורניה עשוי שום טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מקורמיק ® California Style שום טחון עשוי שום טרימקורמיק ® California Style שום טחון עשוי שום טרי2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת10ריבס, קצוץ טרי או קפואמטחנת גרגרי פלפל שחור® McCormickמטחנת גרגרי פלפל שחור® McCormick283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קרועה חסהחבילה קרועה חסה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קרועה חסהחבילה קרועה חסה1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר