קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

סלט שבעה ירקות

סלט שבעה ירקות
זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מתכון זה מ טעם הבית דורש פלפל, סלרי, בצל ירוק ומלפפון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. עם כפית ציון 27%, המנה הזו לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סלט קצ'ומבר או סלט קוצ' ומבר-סלט ירקות הודי, סלט קצ'ומבר או סלט קוצ' ומבר-סלט ירקות הודי, ו סלט קצ'ומבר או סלט קוצ' ומבר-סלט ירקות הודי.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל הירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
טפטוף עם רוטב; לזרוק למעיל.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן, ו גרונר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. אתה יכול לנסות את טנוטה די נוזולה לה ברונישה שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמיד, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.