קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

סלט שעועית אדומה וירוקה

סלט שעועית אדומה וירוקה
סלט שעועית אדומה וירוקה הוא ללא גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 135 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, בצל, חומץ יין אורז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. וזה די טוב. נסו שעועית ירוקה, שעועית צהובה וסלט עגבניות עם ויניגרט בלסמי לבן, שעועית ירוקה, גבינת עיזים וסלט זיתים ירוקים, ו ארוחת ערב: פול, אספרגוס וסלט שעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיקרוגל סיד בקערה קטנה במשך כ 30 שניות כדי לשחרר שמנים אתריים, ולהניח בצד עד שהוא פשוט מגניב מספיק כדי להתמודד. הכן סלסה על ידי שילוב עגבניות, בצל, פלפל, מנגו, פטרוזיליה, פלפל סראנו ושום. כאשר הסיד הוא פשוט מקורר מספיק כדי להתמודד, לחתוך אותו לשניים, להסיר את כל הזרעים ולסחוט את מיץ הסיד לתוך סלסה. מתבלים עם מלח ופלפל, מערבבים לשלב ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל סראנופלפל סראנו
פלפלפלפל
מיץ לייםמיץ ליים
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
מנגומנגו
בצלבצל
סלסהסלסה
זרעיםזרעים
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
Blanch השעועית הירוקה במשך כ 2 דקות במים מומלחים, לנקז ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
מיםמים
3
הכן את התחבושת. דרך פתיחת הזנה של בלנדר פועל להוסיף, 1 בכל פעם, חומץ יין אורז, זנגביל הקרקע, שום ופטרוזיליה עד צורות משחה חלקה. השארת הבלנדר פועל, מוסיפים את שמן הזית בזרם איטי דרך פתח ההזנה. מתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
חומץ אורזחומץ אורז
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מקפלים בעדינות את השעועית הירוקה המקוררת עם סלסה, צנוניות, עגבניות ובצל אדום. השתמש מספיק של ההלבשה כדי מעיל, אבל לא מרגיש מחויב להשתמש בכל ההלבשה. אתה יכול להגיש את שאר הרוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
בצל אדוםבצל אדום
צנוןצנון
עגבנייהעגבנייה
סלסהסלסה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה טרייה, גזוז וחותכת לחתיכות 1 אינץשעועית ירוקה טרייה, גזוז וחותכת לחתיכות 1 אינץ1ציפורן בינוניתשום, טחוןשום, טחון2ציפורןשום, מרוסק בעדינות עם להב של סכין לרבעיםשום, מרוסק בעדינות עם להב של סכין לרבעים11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1מנגו בשל, קלוף, מגולגל וקצוץ גסמנגו בשל, קלוף, מגולגל וקצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות10צנוניות טריות, פרוסות דקצנוניות טריות, פרוסות דק1פלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו וקוביות קטנותפלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו וקוביות קטנות1( חצילים)בצל אדום, קוביות בינוניותבצל אדום, קוביות בינוניות1קטןבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1פלפל סראנו, זרעים וגבעולים הוסרו טחון (השתמש כפפות להגן על העיניים והאף שלך בעת טיפול בכל הפלפלים החמים)פלפל סראנו, זרעים וגבעולים הוסרו טחון (השתמש כפפות להגן על העיניים והאף שלך בעת טיפול בכל הפלפלים החמים)2largesעגבניות בשלות, זרעים הוסרו וקוביות קטנותעגבניות בשלות, זרעים הוסרו וקוביות קטנות2largesעגבניות בשלות, חתוכות לחתיכותעגבניות בשלות, חתוכות לחתיכות