קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סלט שעורה פטה ופפרונצ'יני

סלט שעורה פטה ופפרונצ'יני
סלט שעורה פטאן ופפרונצ'יני הוא צמחוני מנה עיקרית. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 17 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 368 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.77 דולר למנה. אם יש לכם שעורה לבישול מהיר, שעועית נייבי, חומץ סיידר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה די טוב. נסו סלט חומוס, שעורה ופטה, סלט חומוס, שעורה ופטה, ו סלט סלק קלוי עם שעורה, פטה ובצל אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה 1 1/2 כוסות מים בסיר בינוני; מוסיפים שעורה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 18 דקות או עד שנוזל נספג והשעורה רכה.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסננים ושוטפים במים קרים; מסננים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
בזמן שהשעורה מתבשלת, שלבו בקערה גדולה גבינת פטה, עגבניות, פלפלים, בזיליקום, צלפים, חומץ, שמן זית, שום ושעועית נייבי; זורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
שעועית חיל היםשעועית חיל הים
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
שעורהשעורה
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מוסיפים את השעורה המבושלת; זורקים בעדינות עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
5
מגישים מיד.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)שום מבוצרשום מבוצר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חיל הים, שטוף סחוטשעועית חיל הים, שטוף סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים חצויים או עגבניות שריענבים חצויים או עגבניות שרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה מתפוררת עם בזיליקום ועגבניות מיובשותגבינת פטה מתפוררת עם בזיליקום ועגבניות מיובשות2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים קצוצים דקפלפלים קצוצים דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה בישול מהיר לא מבושלשעורה בישול מהיר לא מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלוייםקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלויים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן