קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סלט שרימפס ואטריות עם רוטב ויניגרט אסייתי

סלט שרימפס ואטריות עם רוטב ויניגרט אסייתי
סלט שרימפס ואטריות עם רוטב ויניגרט אסייתי הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 178 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך רוטב ויניגרט אסייתי, כרוב נאפה, אטריות אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 14 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט אטריות אסייתי קר עם פונזו ויניגרט, סלט אטריות אסייתי עם רוטב בוטנים, ו רוטב סלט ויניגרט אסייתי.

הוראות

1
מבשלים אטריות במים רותחים 5 דקות, השמטת מלח ושומן; לנקז ולשטוף עם מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז.
3
בעוד אטריות לבשל, להכין רוטב ויניגרט אסיה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים אטריות, כרוב, והבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף רוטב, ולזרוק היטב.
6
מפזרים סלט עם בצל ירוק וכוסברה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.