קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

סלט שרימפס מעושן

סלט שרימפס מעושן
סלט שרימפס מעושן יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף הצד שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 633 קלוריות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך בייקון, כרוב, גבעולי סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סלט כרוב מעושן אחי, טאקו דגים עם סלט כרוב מעושן, ו המבורגרים חזיר מעושן עם שומר וסלט כרוב אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מסדרים את רצועות הבייקון על מדף גריל על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל
3
אופים עד פריך, על 10 עד 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר מהתנור ושמורה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בקערה גדולה, מוסיפים את הכרוב, סלרי, בצל ירוק ופטרוזיליה. לזרוק יחד ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
בקערה בינונית מוסיפים את שמן הזית, השום, מיץ הלימון, הפפריקה המעושנת והשרימפס.
מרכיבים שתצטרך
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים את השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
לטגן, לזרוק לעתים קרובות, עד שרימפס מבושלים דרך, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
9
הסר מהחום ולאפשר להתקרר.
10
בבלנדר, מוסיפים את המיונז, שמנת חמוצה, שמן זית, חומץ סיידר, חרדל, קאיין, מלח, פלפל ושום ומתמזגים יחד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שמן זיתשמן זית
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
11
מוסיפים את התערובת לקערה עם הכרוב. מערבבים בבייקון המתפורר והשרימפס ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
כרובכרוב
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3גבעולי סלרי, פרוסים דקיםגבעולי סלרי, פרוסים דקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)11 קילו קישואים,מלח ים גסמלח ים גס11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,שום קצוץשום קצוץ2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס1לימון, juicedלימון, juiced1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות0עץכרוב סגול, קורד וגרוסכרוב סגול, קורד וגרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25) קלופים ו deveinedשרימפס (21 עד 25) קלופים ו deveined1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק0עץכרוב לבן, קורד וגרוסכרוב לבן, קורד וגרוס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.