קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סלט שרימפס עם גרגיר נחלים, שעועית קנליני ונענע

סלט שרימפס עם גרגיר נחלים, שעועית קנליני ונענע
סלט שרימפס עם גרגיר הנחלים, שעועית קנליני ונענע עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 413 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם שעועית קנליני, מלח ופלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם זיגוג לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט תרד חם עם שעועית קנליני ושרימפס, הליבוט עם פסטו גרגיר הנחלים מתכון שעועית קנליני, ו שרימפס מחבת אחת ושעועית קאנליני במרק עגבניות-צ'ילה.

הוראות

1
מחממים את המטגן ומניחים מתלה 6 אינץ ' מהחום. לזרוק את השרימפס עם 1 כף של שמן זית ומתבלים עם מלח ופלפל. לצלות את השרימפס במשך 3 דקות, פונה פעם אחת, עד אטום ברחבי.
מרכיבים שתצטרך
2
במעבד מזון מיני, דופק את המטבעה עם מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף 4 כפות של שמן זית מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, לזרוק את השעועית עם שמן נענע ושרימפס ומתבלים עם מלח ופלפל. בקערה גדולה, לטאטא את מיץ לימון עם 1/2 כף הנותרים של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את גרגיר הנחלים, מתבלים במלח ופלפל וזורקים בעדינות. תלולית את גרגיר הנחלים על צלחות גדולות וכפית את סלט שרימפס על גבי.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.