קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלט תפוז איטלקי

סלט תפוז איטלקי
המתכון סלט תפוזים איטלקי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 15 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 4 אוהדים. אם יש לך בצל ירוק, תפוזים, ראש חסה רומיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת שכבות שיפון כתומה עם קרם חמאה שקד-כתום איטלקי מקצפת, Roughy כתום איטלקי, ו עוגת תפוז איטלקית (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק תפוזים ובצל בקערת סלט גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להוסיף רוטב; לערבב קלות.
3
תערובת חסה כפית באופן שווה על 4 צלחות סלט; העליון עם תערובת תפוז.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.