קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות12
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחי אדמה Cajun

סלט תפוחי אדמה Cajun
המתכון סלט תפוחי אדמה Cajun יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 30 דקות. זה מנות ראשונות יש 364 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2535 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך תוספת, סלרי, מיונז אמיתי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה Cajun, סלט תפוחי אדמה Cajun, ו סלט תפוחי אדמה Cajun.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.